Obavijest o načinu prigovora potrošača

U Natječaji, Oglasna ploča

OOBAVIJEST O NAČINU PRIGOVORA POTROŠAČA

Sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (Nar. nov., br. 41/14. ) obavještavamo potrošače da nezadovoljstvo u odnosu na pruženu uslugu mogu iskazati prigovorom u pisanoj formi u našim poslovnim prostorijama pri čemu ćemo Vam bez odgađanja pisano potvrditi primitak prigovora.

Prigovor također možete poslati:

  •  na adresu : Odvodnja Hvar d.o.o. , Vlade Stošića 7, 21450 Hvar
  •  na tel/faks broj : 021/ 836 047
  •  na email adresu : reklamacije@odvodnjahvar.hr

Odvodnja Hvar d.o.o. se obavezuje u pisanom obliku odgovoriti na prigovore u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora.

Pročitajte i ovo!

Projektna dokumentacija za predmet – Izgradnja oborinske i fekalne kanalizacije od područja Ograde u gradu Hvaru do mora – 3. faza

Poštovani,   Projektnu dokumentaciju možete preuzeti na slijedećem linku: https://odvodnjahvar.hr/wp-content/uploads/2019/01/GP_Ograde-more.zip

Read More...

OBAVIJEST – U KANALIZACIJU SE NE BACAJU…

Obavijest možete pronaći OVDJE.

Read More...

REGISTAR UGOVORA O JAVNOJ NABAVI 2017.

Registar ugovora o javnoj nabavi 2017. možete pronaći OVDJE.  

Read More...

Ostavite komentar:

Mobile Sliding Menu