Obavijest o načinu prigovora potrošača

U Natječaji, Oglasna ploča

OOBAVIJEST O NAČINU PRIGOVORA POTROŠAČA

Sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (Nar. nov., br. 41/14. ) obavještavamo potrošače da nezadovoljstvo u odnosu na pruženu uslugu mogu iskazati prigovorom u pisanoj formi u našim poslovnim prostorijama pri čemu ćemo Vam bez odgađanja pisano potvrditi primitak prigovora.

Prigovor također možete poslati:

  •  na adresu : Odvodnja Hvar d.o.o. , Vlade Stošića 7, 21450 Hvar
  •  na tel/faks broj : 021/ 836 047
  •  na email adresu : reklamacije@odvodnjahvar.hr

Odvodnja Hvar d.o.o. se obavezuje u pisanom obliku odgovoriti na prigovore u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora.

You may also read!

1. Izmjena i dopuna PLANA NABAVE 2022.

Sukladno odredbi članka 20. stavak 4. i 5. Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine broj: 90/11), direktor  Odvodnje Hvar

Read More...

OBAVIJEST O KONTROLI PRIKLJUČENJA

Obavijest o kontroli priključenja možete pogledati OVDJE.

Read More...

POPIS DONACIJA 2021.

Popis donacija u 2021. godini možete pogledati OVDJE.

Read More...

Leave a reply:

Mobile Sliding Menu